Miesiąc: Luty 2019

Mocne zdrowe włosy 10 zdrowych zasad

Mocne zdrowe włosy


Jak miło, że tu jesteś, czyżby zainteresował Cię tytuł Mocne zdrowe włosy? Może chcesz mieć fryzurę jak pani z reklamy? A może widzisz, że z Twoimi włosami zaczyna się dziać coś złego? A może przede wszystkim chcesz o nie zadbać już teraz i sprawić, aby były zdrowe mocne i lśniące.

Zanim zacznę na dobre, opowiem jednak historię, zabawną i smutną zarazem. Lata temu podczas koncertu metalowego, jeden z wokalistów wszedł na scenę i wypowiedział takie oto słowa…”Widzicie tę łysinkę na głowie, ja już muszę odejść, jednak zastąpi mnie ktoś młodszy…” Z całego koncertu pamiętam ten tekst, wokalistę, który odszedł i nowego wokalistę, który miał długie pióra, ale nie potrafił ładnie śpiewać. Zespół, o którym mówię, to polska kapela metalowa bardzo popularna w latach dziewięćdziesiątych, a słowa te padły podczas festiwalu w Jarocinie. Nie jestem fanem metalu, jednakże potem, o tym zespole już nie usłyszałem. Być może był to efekt zmiany wokalisty.

Jednak, czy ta historia mogłaby się skończyć happy endem, gdyby stary wokalista zadbał w porę o swoje włosy?

W tym krótkim artykule, opowiem Ci jak zadbać o zdrowe mocne włosy. Pokażę 10 reguł , które sprawią, że Twoim jedynym problemem będzie odpowiedni zapas, maszynek, ostrzy oraz nożyczek. Dowiesz się także, czy warto się suplementować, oraz dlaczego masaż głowy jest zbawienny dla naszej czupryny.

A więc po kolei!

Mocne zdrowe włosy – 10 zdrowych zasad, które znacząco wpłyną na kondycję Twoich włosów

Witamina C

  • jest niezbędna do produkcji kolagenu, który odpowiada za kondycję mieszków włosowych. Utrzymuje także ukrwienie skóry głowy na dobrym, wysokim poziomie. Jedz bez opamiętania, czarną porzeczkę, natkę pietruszki, cytrynę oraz dzika różę. Owoców i warzyw bogatych w witaminę C jest mnóstwo. Nie przedawkujesz jej. Witamina C, to także zdrowa i piękna cera i odporny na infekcje organizm. Przyjęło się, że cytryna ma mnóstwo witaminy C, jednak dla przykładu powiem, ze garść dzikiej róży to równowartość 34 cytryn!

Białko

  • w końcu z tego zbudowane są Twoje włosy! No może nie do końca, ale włosy składają się z 90% białka. Najwięcej jest go w produktach pochodzenia zwierzęcego. Unikaj jednak mono diety, nadmiar białka może być szkodliwy. Równowaga i umiar, to zasady uniwersalne, stosuj się do nich także spożywając białko.

Witaminy grupy B

  • wystarczające spożycie witamin z tej grupy jest niezbędne dla zachowania Twoich zdrowych mocnych włosów.
  • B6 – (pirydoksyna) Znajdziesz ją w makreli, jajkach, mleku, drożdżach oraz w warzywach takich jak, kapusta, groszek zielony, kalafior, marchew, szpinak, ziemniaki, fasola.
  • B2 – (ryboflawina) To co spożywamy na co dzień, czyli pieczywo pełnoziarniste, soja, mleko, jogurt, kefir, maślanka, fasola, groch , drożdże oraz orzechy włoskie.
  • B9 – (kwas foliowy) naturalne źródła: szpinak, brukselka, ciecierzyca, szparagi, awokado, buraki oraz fasola pinto.
  • B7 – (biotyna) spożywasz ją w migdałach, ryżu brązowym, mące pełnoziarnistej, szpinaku, marchewce, pomidorach a także orzechach włoskich i ziemnych.
  • B5 – (kwas pantotenowy) dużo witaminy B5 zapewnisz swojemu organizmowi spożywając chleb pełnoziarnisty, mleko, sery, pestki słonecznika oraz owoce takie jak banany, pomarańcze i melony.
  • B3 – (niacyna) najwięcej tej witaminy znajdziesz w grochu maśle orzechowym, odtłuszczonym mleku, serze, soi, orzechach oraz suszonych brzoskwiniach.

Witamina A. Beta – Karoten

  • Witaminę A zawierają:zielone warzywa takie jak szpinak oraz brokuły, marchew, dynia, a także melon, żółte pomarańcze oraz morele. Może i nie lubisz szpinaku i brokułów, ale pewnie jak większość ludzi nie masz nic przeciwko pomarańczom oraz morelom. Źródeł witaminy A i beta karotenu w przyrodzie jest dużo. Wymieniłem tylko kilka. Spożywanie dostatecznych ilości witaminy A oraz beta karotenu jest dobrym pomysłem, aby zapobiec wypadaniu starych włosów i dać paliwo na produkcję nowych zdrowych mocnych włosów!

Krzem

  • okazuje się, że to nie tylko składnik Twojego smartfona czy tableta. Masz go również na głowie, a także w kościach. To bardzo ważny składnik włosów. papryka czerwona i zielona, proso, jęczmień, owies, ryż, kiełki fasoli, ziemniaki i szparagi. To także truskawki… Wcinaj ile wlezie, możesz truskawki z szampanem. A co tam!

Siarka

  • pierwsze moje skojarzenie, zapałki, Tarnobrzeg, no niezbyt zdrowe… A tu się okazuje że to naturalny pierwiastek piękna. Wspomaga cyrkulację Twojej krwi, a co za tym idzie również skórę głowy. Dobrze ukrwiona skóra, to dobre podłoże dla zdrowo rosnących włosów, ot tajemnica! Poza tym odgrywa istotną rolę w metabolizmie witamin grupy B. Właściwe uzupełnienie tego pierwiastka gwarantuje mocne zdrowe włosy. Zapobiega również ich wypadaniu. Jedz ryby, mleko jaja, a także rzepę, czosnek, cebulę, kapustę brukselkę oraz algi.

Miedź i cynk? Tak razem!

  • to pierwiastki śladowe, ale bardzo istotne. Miedź zapobiega siwieniu, zwiększa grubość i wzmacnia kolor, a cynk wspomaga produkcję nowych komórek. I teraz najważniejsze, pierwiastki te muszą występować w Twoim organizmie w odpowiednich proporcjach. Równowaga pomiędzy nimi jest kluczowa. Nadmiar lub niedobór choćby jednego z nich wywołuje niepożądane skutki. Na szczęście mam złoty środek! Leć do kuchni i sprawdź czy masz czarny sezam. Jak nie, biegnij do sklepu! Chińczycy biegali po niego tysiące lat temu, w Azji jest popularnym środkiem przeciwko wypadaniu włosów.

Żelazo

  • kluczowy pierwiastek. Zresztą nie tylko dla włosów. Większość kobiet oraz osób uprawiających sporty takie jak maraton, jest zagrożonych niedoborem żelaza. Ostrygi, łosoś, tuńczyk, żółtka jaj, suszone morele, spożywane w dobrym towarzystwie poprawią Ci humor i uzupełnią niedobory żelaza. Mocne zdrowe włosy? Tak, ale tylko z odpowiednią ilością tego pierwiastka!

Suplementacja

  • jak Ci się wydaje, jest konieczna czy też nie? Czytając wcześniejsze zasady, możesz się trochę przestraszyć. Jak tu zapamiętać, ustawić odpowiednie proporcje, dbać o właściwy dobór i jeszcze, żeby to wszystko było smaczne i spożywane z przyjemnością. Możesz stwierdzić, że warto jednak pobiec do apteki i kupić garść suplementów…. Ale mam dla Ciebie lepszy sposób.

Wellness by Oriflame – kompleks odżywczy do włosów i paznokci

Stworzony przez specjalistów, lekarzy. Przebadany klinicznie, ma w sobie wszystko czego potrzebują Twoje włosy i paznokcie. We współczesnym świecie, zabiegany człowiek, nie ma czasu aby należycie zadbać o właściwy dobór zdrowych składników. Bardzo pilnuję, aby moja dieta była bogata w składniki, które opisałem powyżej, jednak od czasu do czasu robię sobie kurację. Dwie tabletki dziennie dbają o dobrą kondycję moich włosów i paznokci oraz uzupełniają ewentualne niedobory. Do tego wszystkiego nie muszę ich stosować cały czas. Po 12 tygodniach robię miesiąc przerwy. Jest to znakomita kuracja, ma zbawienny wpływ. Dzięki temu nie muszę się martwić o mocne zdrowe włosy. Do tego wszystkiego mam pewność, że są naprawdę bezpieczne i skuteczne. Mój Tata w moim wieku już miał pokaźną łysinę, a ja wręcz przeciwnie, chodzę regularnie strzyc włosy!

Poczytaj więcej na temat suplementów diety Wellness by Oriflame 

Przekonaj się na własnych włosach i Zrób sobie od czasu do czasu lift swojej czupryny! Miej mocne zdrowe włosy!

Zapraszam do sklepu internetowego z produktami Wellness by Oriflame

Masuj regularnie swoją głowę

  • tak, dokładnie jak w tytule. Przeczytałem kiedyś w książce Michała Tombaka, że regularne masowanie głowy ma dobroczynny wpływ na kondycję włosów. Masowanie poprawia ukrwienie skóry, a co za tym idzie pomaga wzmocnić istniejące i przyspiesza wzrost nowych włosów. Wystarczy po prostu używać grzebienia, ale oczywiście możesz skorzystać z wielu wynalazków masujących, kupisz je bez problemu w sklepie.

Przestrzegaj te dziesięć zasad i ciesz się piękną fryzurą. Pamiętaj, że kondycja Twoich włosów świadczy o kondycji całego organizmu. Jeśli Twoje włosy są łamliwe, suche, wypadają itd. oznacza to, że najprawdopodobniej masz niedobory jednego lub więcej składników.

A jeśli chcesz być łysy? Niech to będzie Twój wybór, a nie skutek złej diety!

Jeśli dbasz o swoje zdrowie oraz dietę. Jeśli przekonałem Cię o skuteczności działania suplementów diety Wellness by Oriflame. Wypełnij formularz rejestracyjny dostępny na tej stronie. Otrzymasz możliwość zakupu produktów Oriflame w niższych cenach a także dostęp do programu Zdrowie i szczupła sylwetka w 12 tygodni (w cenie suplementy, wiedza, jadłospis oraz wsparcie dietetyka online) Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się. Z przyjemnością podzielę się swoją wiedzą.





Categories: Aktualności

Budowanie odporności organizmu

Budowanie odporności organizmu
Budowanie odporności organizmu

Na czym polega budowanie odporności organizmu?

Znalazłeś się na tej stronie nieprzypadkowo. W końcu każdy chce być po prostu zdrowy. W tym krótkim wpisie opowiem Ci o kilku prostych sposobach, jak ustrzec się przed chorobami. Jakie naturalne sposoby mamy do dyspozycji, aby być odpornym na wszelkiego rodzaju infekcje. A także czy warto się suplementować. A więc do dzieła 🙂

Naturalne sposoby na budowanie odporności organizmu

  • czosnek – na pewno świetnie znasz ten zapach 🙂 Aromatyczny i bardzo zdrowy czosnek jest obecny praktycznie w każdej kuchni na całym świecie. Oczywiście nie musisz lubić jego smaku. Przecież gusta są różne. Jednakże regularnie spożywany wzmacnia znacząco twoją odporność, a także uchroni cię przed infekcjami. Wystarczy regularnie dodawać go do potraw lub spożywać bezpośrednio, na przykład z chlebem, masłem i solą, a efekt będzie murowany. Tylko co tu zrobić jeśli nie lubisz jego smaku lub zapachu? Odpowiedź jest prosta. Obierz go z łupinki i po prostu upraż w oleju na patelni. Własności zdrowotne pozostaną, a zapach zniknie 🙂
  • cebula – niektórzy płaczą na samą myśl o jej obieraniu. Jednak nieprzypadkowo to właśnie olejki eteryczne zawarte w cebuli oraz witamina C pomagają wzmocnić nasz organizm. Jako ciekawostkę powiem, że mój kolega podczas pobytu w Mongolii zaobserwował, że tam cebulę jada się bezpośrednio na surowo. W Mongolii gryzie się ją po prostu jak jabłka, a jej zapach jest obecny na każdym kroku. No cóż, pewnie można się przyzwyczaić do zapachu 🙂 Jednakże cebula to także ciekawy smak. Do tego wszystkiego jest rośliną ogólnie dostępną praktycznie w każdym sklepie i nie wymagającą w uprawie.
  • por – jak wszystkie z rodziny czosnkowatych, jest kopalnią witamin. Możesz go przygotować na setki sposobów. Ugotować w zupie lub dodać do sałatki. Jeśli czujesz, że masz mało witamin…. Jedz por o każdej porze!
  • imbir – a tu już przedstawiam kogoś z innego regionu klimatycznego. Stary jak świat, zdrowy jak nie wiem co. Zimno? Wypij herbatę z imbirem! Gorąco? Wypij napój z dodatkiem imbiru. Grzeje zziębniętych, chłodzi gorących. Zabija bakterie, niszczy grzyby, leczy dolegliwości żołądkowe, a przede wszystkim cudownie smakuje. Zdrowy smaczny dodatek, na którym Chińczycy poznali się już 5000…. albo i więcej lat temu!

To teraz masz czterech muszkieterów,

którzy zadbają aby żadna bakteria nie trafiła do Twojego organizmu. Trzy warzywa nasze i jedno z importu.

Zdrowe, jedz kiedy masz ochotę – nie przedawkujesz zdrowia!

I pewnie padnie pytanie… To czy warto się w ogóle suplementować?

Załóżmy, że żyjemy czystym ekologicznym świecie. Masz piękne bezstresowe życie. Jadasz tylko produkty z czystych ekologicznych upraw. Oczywiście jesz minimum pięć posiłków dziennie bogatych w warzywa, zboża pełnoziarniste, regularnie jeśli nie jesteś wegetarianinem jadasz ryby (oczywiście z czystych jezior, mórz i oceanów). Twoje śniadania są ciepłe i smaczne, a Twój sen – głęboki i spokojny. Budzisz się wyspany i uśmiechnięty. Aha, dobrze by było gdybyś żył pięćdziesiąt lat temu 🙂 (wtedy warzywa miały kilka razy więcej wartości odżywczych niż obecnie) Oczywiście uprawiasz jakiś sport lub chociaż zwykłą aktywność fizyczną. Jeździsz rowerem, spacerujesz minimum 10000 kroków dziennie, unikasz wind i ruchomych schodów. A słońce, w miejscu w którym mieszkasz, świeci praktycznie codziennie!

W takim przypadku, myślę że Twój organizm jest na tyle dobrze odżywiony, że poradzi sobie z większością chorób!

Także jeśli spełniasz te warunki to na tym lekturę możesz zakończyć

Czytasz jednak dalej?

Ok! Chyba jesteśmy podobnego zdania. Zdecydowana większość ludzi nie spełnia tych warunków i my sami również. Oprócz jedzenia lubimy również używki. W końcu jesteśmy tylko ludźmi, prawda?

Poza tym oglądamy telewizję, słuchamy radia i doskonale wiemy, że apteki pełne są specyfików, suplementów, leków na, przeciw, dla, itp., itd… Zresztą, nie tylko apteki. Dobroczynne budowanie odporności organizmu kupimy już za kilka złotych w sklepie osiedlowym i popijemy je energetykiem. Tak dla dobrego samopoczucia! Dawka super energii, smaczny koktajl plus zestaw witamin już za 1.99 zł! W cenie opakowanie, kampania reklamowa, podatki, zysk hurtowni i właściciela sklepu.

Zapala się czerwona lampka? Mi się zapaliła… już jakiś czas temu… Coś jednak chyba nie do końca jest zdrowe. Czy aby na pewno przeszło testy kliniczne? W Polsce suplementy nie mają takiego obowiązku. Można sprzedawać praktycznie wszystko, o ile etykieta przyjmie. A etykiety są małe… Od pewnego czasu zwracam uwagę na pewną zasadę: im mniej zdrowy (więcej konserwantów itp.) produkt, tym mniejsza czcionka na etykiecie. Sprawdź w dowolnym sklepie i przekonaj się osobiście.

Jeśli suplementy diety, to jakie?

Po prostu ZDROWE!

A zdrowe oznacza:

  • przebadane klinicznie
  • naturalne
  • stworzone przez najwyższej jakości autorytety medyczne, lekarzy, dietetyków – jednym słowem SPECJALISTÓW w swoich dziedzinach
  • spełniające najbardziej wymagające kryteria jakości
  • bezpieczne, posiadające certyfikaty bezpieczeństwa oraz jakości
  • zawierające w swoim składzie wszystkie potrzebne naszemu organizmowi witaminy i minerały
  • zdrowie jest bezcenne, ale dobrze aby przy okazji były w przystępnej cenie

Dlatego ja wybrałem Wellness by Oriflame!

Nagłówek trochę jak z kiepskiej reklamy, ale celowo podkreślam, że ja wybrałem zdrowie z Wellness, ponieważ znam te produkty i wiem, że spełniają wszystkie kryteria, o których napisałem ci wcześniej. Suplementy, które dają mojej rodzinie oraz mnie pewność, że nasze organizmy są przygotowane. Budowanie odporności organizmu to proces, ale efekty są cudowne. Nie chorujemy, omijają nas infekcję, a jeśli się nawet przeziębiamy to szybko dochodzimy do siebie. Bez antybiotyków, bez środków przeciwbólowych i przeciwgorączkowych. Każdy lekarz potwierdzi, że zdrowy i silny oraz odpowiednio odżywiony organizm jest najlepszym sposobem na unikanie chorób.

Jakie suplementy wspomagają budowanie odporności organizmu?

  • kwasy omega 3 – pozyskiwane tylko i wyłącznie z małych rybek, w czystych akwalungach. Źródłem kwasów Omega 3 w suplementach Wellness by Oriflame są wyłącznie sardynki oraz sardele. Pamiętaj, ze kupując kwasy Omega 3 innych firm, często pozyskiwane są z dużych ryb takich jak rekin lub wieloryb. Duże ryby są ostatnimi w łańcuchu pokarmowym i kumulują większość zanieczyszczeń mórz oraz oceanów
  • astaksantyna – ta od Oriflame wytworzona została tylko i wyłącznie z alg żyjących w najczystszych wodach. Astaksantyna to najsilniej działający antyoksydant znany ludziom. Idealny specyfik na wszelkie stany zapalne
  • multiwitamina oraz minerały – od Oriflame. Jedna mała tabletka to unikalna kompozycja, która zapewni ci praktycznie 100 % dziennego zapotrzebowania na witaminy i minerały. Możesz wybrać zestaw dla NIEJ lub dla NIEGO.

Szczegółowy opis suplementów diety Wellness by Oriflame znajdziesz również w tym miejscu. Zapraszam do lektury!

Jeśli chcesz spróbować naszych suplementów, wypełnij po prostu formularz rejestracyjny będziesz miał możliwość kupowania w niższych cenach.



Categories: Aktualności