Miesiąc: Marzec 2019

Program Dobra Forma w 12 tygodni

program dobra forma w 12 tygodni

Program Dobra Forma w 12 tygodni, to miejsce dla uczestników programu promującego zdrowy tryb życia wspierany przez suplementy diety Wellness by Oriflame. Znajdziesz tu wszystkie informacje o programie. Dowiesz się jak stosować suplementy Wellness by Oriflame. Znajdziesz również wpisy na temat zdrowego odżywiania i utrzymania dobrej kondycji. Dowiesz się jak zadbać o piękny wygląd swojej skóry, włosów oraz paznokci.

Program Dobra Forma w 12 tygodni

to proste plany żywieniowe, sporo motywacji do działania, triki organizacyjne oraz szkolenia dietetyczne.

Nasze plany żywieniowe, czyli „Program 12 tygodni” to specjalnie opracowane moduły, które doprowadzą Cię do celu

Dlaczego 12 tygodni?


Potrzebujesz 21 dni, aby wprowadzić nowy zwyczaj, nowy nawyk.
Jednak, aby nawyk się ugruntował i stał się Twoim stylem życia potrzebujesz więcej czasu, potrzebujesz minimum 12 tygodni!

12 tygodni = tyle potrzebujesz, aby wprowadzić zdrowe nawyki i zobaczyć pierwsze efekty. Zauważysz poprawę zdrowia i samopoczucia.
Jeśli się odchudzasz, to zobaczysz pierwsze duże zmiany w swoim ciele, utrata kilogramów będzie znaczna.

Każdy może wybrać odpowiedni dla siebie wariant, w zależności od tego czego w danym momencie potrzebuje.

Pokażę Ci, że zdrowe odżywianie może być proste, szybkie i wcale nie musi być drogie. Koktajle Wellness są szybkie i proste do przygotowania
Suplementy, które Ci proponuję są przebadane klinicznie, a to rzadkość na polskim rynku. Aktywność fizyczna, może być przyjemnością i ciekawą formą spędzania wolnego czasu.

Na pewno nie znajdziesz na tej stronie skomplikowanych i pracochłonnych przepisów a także ciężkich planów treningowych.


Jak zostać uczestnikiem Programu Dobra Forma w 12 tygodni?

To bardzo proste. Wypełniasz formularz rejestracyjny na stronie lub prosisz o kontakt.

Zakładam Tobie subskrypcję na zakupy i dzięki temu będziesz mógł kupić suplementy diety Wellness by Oriflame w specjalnej cenie. Otrzymasz także dostęp do jadłospisów oraz wsparcie online profesjonalnego dietetyka. Będziesz mógł także korzystać i wymieniać się doświadczeniami z pozostałymi uczestnikami programu.

Jadłospisy wellness do pobrania

Pobierz przykładowy jadłospis 1600 kcal z wykorzystaniem koktajli wellness

Pobierz przykładowy jadłospis 2300 kcal z wykorzystaniem koktajli wellness

Dowiedz się już teraz jak zadbać o zdrowe włosy i paznokcie.

Sprawdź jak przygotować smaczny i zdrowe śniadanie białkowo- tłuszczowe

Poczytaj również jak zadbać o odporność swojego organizmu

To tylko niektóre z polecanych przeze mnie wpisów.

Więcej informacji na temat suplementów Wellness by Oriflame znajdziesz również tutaj.

Dołącz do Programu Dobra forma w 12 tygodni już dzisiaj!

Categories: Aktualności

Owocowe koktajle dietetyczne z niskim indeksem glikemicznym

Owocowe koktajle dietetyczne z niskim indeksem glikemicznym to pyszne napoje na bazie koktajlów Wellness z dodatkiem owoców.

W jednym z wcześniejszych wpisów opisywałem śniadania białkowo-tłuszczowe stworzone na bazie koktajlów Wellness by Oriflame. Dziś postaram się Ciebie przekonać, do wypróbowania smacznych przekąsek z dodatkiem owoców, których bazą będą wspomniane wcześniej koktajle. Ich główną zaletą jest wysoka wartość odżywcza, a także niski indeks glikemiczny.

Dlaczego tak ważny jest indeks glikemiczny ?

Indeks Glikemiczny (IG) jest parametrem, który informuje jak szybko po spożyciu posiłku wzrasta poziom glukozy w krwi. Odniesieniem do obliczenia IG jest czysta glukoza, której wartość przyjęto jako 100. Produkty o niskim indeksie, to te które maja mniej niż 55. Średni IG to wartości pomiędzy 56 – 69 a wysoki IG to powyżej 70.

Posłużę się pewnym przykładem.

Załóżmy, że zjadłeś słodki czekoladowy batonik. Poziom glukozy we krwi szybko wzrasta, czujesz dopływ świeżej energii. Nasz mózg dostaje sygnał, że otrzymałeś zastrzyk energetyczny. Jednakże trwa to tylko chwilę, ale już niedługo, po około godzinie, poziom cukru we krwi spada gwałtownie i znowu mamy ochotę na coś słodkiego. Znowu jesteśmy głodni, nasz organizm domaga się kolejnej dawki energii. Jeśli jej nie dostarczymy, błyskawicznie tracimy siłę, spada nasza wydolność, czujemy się słabsi, często nawet trzęsą nam się ręce. Zwłaszcza przy dużym wysiłku. Dlatego tak często sportowcy wspomagają się produktami spożywczymi o wysokim indeksie glikemicznym, ponieważ dają im zastrzyk świeżej energii. Podczas zawodów jest to idealny sposób na zachowanie sił np. do końca wyścigu.

Jednak spożywanie na co dzień żywności o wysokim IG powoduje wyższy i bardziej gwałtowny wzrost poziomu glukozy we krwi, niż spożycie pokarmów o niskim IG. Ponieważ szybki wzrost glukozy we krwi daje komórkom trzustki silny sygnał do wydzielania większej ilości insuliny. Wysoki poziom insuliny spowodowany przez spożycie pokarmu o wysokim IG może prowadzić do gwałtownego spadku glukozy we krwi.

Żywność o niskim IG daje efekt niższego oraz rozłożonego w czasie wzrostu poziomu glukozy, a tym samym mniejszego zapotrzebowania organizmu na insulinę. Wysoki poziom glukozy oraz nadmierne wydzielanie insuliny to główne przyczyny zachorowań na cukrzycę typu 2. Jeśli nie jesteś sportowcem, który potrzebuje podczas zawodów dostarczać organizmowi potężnych zastrzyków energii, postaraj się ograniczyć spożywanie produktów o wysokim IG na rzecz pokarmów o niskim indeksie.

Jakie produkty spożywcze mają niski indeks glikemiczny?

  • pieczywo razowe, pełnoziarniste
  • makarony z mąki pełnoziarnistej
  • ryż brązowy
  • kasza gryczana
  • otręby pszenne
  • pumpernikiel

Warzywa

  • bakłażan
  • burak
  • cebula
  • czosnek
  • kalafior
  • kapusta biała i włoska
  • marchew
  • papryka
  • pomidor
  • sałata
  • seler

Wybrane owoce

  • maliny
  • jagody
  • czereśnie
  • agrest
  • truskawki
  • grejpfruty
  • awokado
  • jabłka suszone

Niski indeks glikemiczny mają także wszystkie koktajle, zupy oraz batony Wellness by Oriflame

Produkty Wellness to najwyższej jakości naturalne zdrowe i pożywne produkty spożywcze.

Czy możemy do koktajli Wellness dodawać owoce?

Tak, ale pod warunkiem, że będą to wyłącznie wymienione przeze mnie owoce, które mają niski indeks glikemiczny, np.owoce jagodowe.

Jeśli chcesz, aby Twój koktajl nadal miał niski indeks glikemiczny, unikaj słodkich owoców, takich jak: banan, mango, gruszka oraz winogrona i figi.

A oto moje sprawdzone propozycje na owocowe koktajle dietetyczne:

Koktajl waniliowy z malinami

  • 250 ml wody
  • miarka koktajlu
  • garść malin

Wszystko dokładnie wymieszaj w blenderze. Czas przygotowania 15 sekund.

Koktajl czekoladowy z truskawkami

  • 250 ml wody
  • miarka koktajlu
  • garść truskawek

Wszystko dokładnie wymieszaj w blenderze. Czas przygotowania 15 sekund.

Koktajl waniliowy z jagodami

  • 250 ml wody
  • miarka koktajlu
  • garść jagód

Wszystko dokładnie wymieszaj w blenderze. Czas przygotowania 15 sekund.

Koktajl białkowo-tłuszczowy z malinami

  • 250 ml wody
  • miarka koktajlu
  • 1 łyżka masła orzechowego
  • garść malin

Wszystko dokładnie wymieszaj w blenderze. Czas przygotowania 15 sekund.

Jak widać przygotowanie jest bardzo proste i nie zajmuje dużo czasu, a efekt jest niesamowity! Ponadto dostarczasz swojemu organizmowi dawkę witamin i składników odżywczych. Owocowe koktajle dietetyczne są pyszne oraz zdrowe. Nie wzrośnie Tobie poziom cukru we krwi. Nie będziesz miał spadku energii a przede wszystkim stracisz ochotę na podjadanie słodyczy!

Wypróbuj już dziś owocowe koktajle dietetyczne i ciesz się wysoką formą oraz cudownym smakiem

Zapraszam do sklepu z produktami Wellness by Oriflame

Więcej informacji na temat produktów Wellness znajdziesz w tym miejscu

Categories: Aktualności

Czy warto jeść śniadania białkowo-tłuszczowe?

Warto czy nie warto… i co to są właściwie śniadania białkowo-tłuszczowe? Jak wygląda Twoje przeciętne śniadanie? Budzisz się głodny lub nie masz ochoty nic jeść? Dla wielu z nas przeciętne śniadanie to np. owsianka, jajecznica lub kanapki, albo wszystko razem. Wszak zawsze powtarzano nam, że śniadanie jedz jak król, obiad skromniej, a kolację jak żebrak. I ma to głęboki sens, śniadanie to pierwszy posiłek dnia i powinien nam dostarczyć nawet 30% energii potrzebnej na cały dzień!

W tym wpisie opowiem Wam o swoich doświadczeniach ze śniadaniami białkowo-tłuszczowymi, a także podam kilka przykładów takich śniadań.

Od pewnego czasu śniadania białkowo-tłuszczowe stały się bardzo popularne. Oto kilka powodów dlaczego tak się dzieje i czemu coraz więcej osób zamienia tradycyjne śniadania na tą formę posiłków.

  • dają poczucie sytości i utrzymują ją znacznie dłużej niż tradycyjne śniadania
  • nie powodują gwałtownych skoków poziomu cukru we krwi (to szczególnie ważne dla osób chorych na cukrzycę lub insulinooporność)
  • zmniejszają łaknienie na słodycze
  • redukują tkankę tłuszczową
  • co dla mnie bardzo istotne, są bardzo proste w przygotowaniu

Przyznam się szczerze, że temat śniadań białkowo-tłuszczowych stał mi się bliski w związku z włączeniem do swojej diety koktajlów Wellness by Oriflame

Na chwilę obecną, nie ma naukowych badań na temat tego sposobu odżywiania. Ja opieram się wyłącznie na swoich doświadczeniach oraz osób, które stosują tę formę śniadań. Jestem daleki też od skrajności, czasem jadam tradycyjne śniadania, razowe pieczywo, jajecznicę czy też wspomniane wcześniej różnego rodzaju płatki zbóż.

Jednak, od kiedy zacząłem stosować śniadania-białkowo tłuszczowe w swojej diecie, zauważyłem duże zmiany. Taką najbardziej widoczną, jest utrata wagi, a co za tym idzie spadek poziomu tkanki tłuszczowej. Drugim efektem, który zauważyłem od razu, jest brak potrzeby podjadania słodyczy. Zauważyłem też, że mam więcej energii i nie czuję się ociężały. Także te trzy główne powody sprawiły, że postanowiłem podzielić się swoimi doświadczeniami. Chcę także zachęcić osoby poszukujące zmian w swojej diecie do wypróbowania śniadań białkowo-tłuszczowych.

Podam kilka przykładów zdrowych śniadań, których głównym składnikiem będą koktajle Wellness by Oriflame (poczytaj o nich tutaj) a cechą wspólną jest prostota oraz szybkość przygotowania.

Śniadania białkowo-tłuszczowe w oparciu o koktajle Wellness by Oriflame

Śniadania białkowo-tłuszczowe

Koktajl białkowo-tłuszczowy z masłem orzechowym

  • Masło orzechowe – 30g (2×1 łyżeczka)
  • Koktajl Wellness by Oriflame wanilia – 18g (1x porcja)
  • Woda – 250 g (1x szklanka)

Czas przygotowania 30 sekund – zblenduj dokładnie wszystkie składniki.

Koktajl białkowo-tłuszczowy z masłem orzechowym i jarmużem

  • Masło orzechowe – 30g (2×1 łyżeczka)
  • Koktajl Wellness by Oriflame wanilia – 18g (1x porcja)
  • Jarmuż – 20g (1x garść)
  • Woda – 250 g (1x szklanka)

Czas przygotowania 30 sekund – zblenduj dokładnie wszystkie składniki.


Koktajl białkowo-tłuszczowy z masłem orzechowym i szpinakiem

  • Masło orzechowe – 30g (2×1 łyżeczka)
  • Koktajl Wellness by Oriflame wanilia – 18g (1x porcja)
  • Szpinak – 25g (1 garść)
  • Woda – 250 g (1x szklanka)

Czas przygotowania 30 sekund – zblenduj dokładnie wszystkie składniki.

Koktajl białkowo-tłuszczowy – Awokado

  • Koktajl Wellness by Oriflame czekolada – 18g (1x porcja)
  • Woda mineralna niegazowana 250 g (1 szklanka)
  • Awokado – ok 70 g (0.5 sztuki)

Czas przygotowania 30 sekund – zblenduj dokładnie wszystkie składniki.

Koktajl białkowo-tłuszczowy z awokado i jarmużem

  • Jarmuż – 20g (1x garść)
  • Woda mineralna niegazowana 250 g (1 szklanka)
  • Koktajl Wellness by Oriflame czekolada – 18g (1x porcja)
  • Awokado – ok 70 g (0.5 sztuki)

Czas przygotowania 30 sekund – zblenduj dokładnie wszystkie składniki.


Koktajl białkowo-tłuszczowy z awokado i szpinakiem

  • Szpinak – 20g (1x garść)
  • Woda mineralna niegazowana 250 g (1 szklanka)
  • Koktajl Wellness by Oriflame wanilia – 18g (1x porcja)
  • Awokado – ok 70 g (0.5 sztuki)

Czas przygotowania 30 sekund – zblenduj dokładnie wszystkie składniki.

To właśnie najprostsze, a przede wszystkim szybkie w przygotowaniu wersje śniadań. Pełnię składników odżywczych zapewnią Ci koktajle w połączeniu z masłem orzechowym. Ponadto możesz zamiast masła dodać awokado, a nawet zwykłe orzechy włoskie. Co dla mnie najważniejsze, taki koktajl przygotowuję kilka sekund, a uczucie sytości i utrzymuje się u mnie bardzo długo. Dlatego też, zachęcam Cię do wypróbowania tych szybkich, a ponadto bardzo zdrowych posiłków. Jeśli jednak poszukujesz urozmaicenia to podam też przepis na śniadania białkowo-tłuszczowe bez dodatku koktajli Wellness by Oriflame.

Zielony omlet paleo

  • Olej kokosowy (stały) – 10g (0.5 łyżka)
  • Szpinak – 25g (1 x garść)
  • Jaja kurze całe – 168g (3x sztuka, zadbaj aby były od kur z wolnego chowu)

Czas przygotowania 15 minut. Zmiksuj w blenderze jajka ze szpinakiem na gładką masę. Rozgrzej tłuszcz na patelnie i usmaż omleta.

Podałem tylko jeden przepis tego typu, ponieważ jestem zdecydowanym zwolennikiem śniadań z dodatkiem koktajli. Dla mnie są bardzo smaczne, a ponadto przygotowanie ich jest dużo szybsze i prostsze. Co jest także bardzo ważne, nie zastanawiam się nad pochodzeniem składników. Wiem, że wszystkie koktajle Wellness by Oriflame spełniają najwyższe standardy jakości.

Jeśli chcesz spróbować zdrowych śniadań białkowo -tłuszczowych zachęcam Cię do założenia rejestracji i założenia subskrypcji na zdrowe koktajle.

Skontaktuj się poprzez formularz dostępny na stronie lub odwiedź sklep online i wypróbuj już teraz śniadania białkowo-tłuszczowe z dodatkiem koktajli Wellness by Oriflame


Categories: Aktualności