FAQ

Oriflame, pytania, konsultantka, katalog, najczęstsze pytania

Pytania i odpowiedzi.

Ile wynosi opłata rejestracyjna do Oriflame?

Dołączenie do Klubu Oriflame jest bezpłatne.

Jaka jest minimalna kwota zamówienia, by kosmetyki zostały naliczone w cenach hurtowych?

Nie ma limitu zamówienia. Możesz zamówić nawet 1-2 produkty i zostaną one naliczone w cenie dla Klubowicza.

Czy muszę zamawiać z każdego katalogu?

Zamawiasz kiedy chcesz. Nie musisz zamawiać z każdego katalogu, jednakże jeśli upłynie rok czasu od ostatnich zakupów, tracisz swój numer członkowski.

Jak zamawiać nasze produkty?

– jeśli jesteś konsultantem, najprościej wysyłać zamówienia bezpośrednio przez internet, każdy konsultant posiada swój własny spersonalizowany profil na stronie www.oriflame.pl i po zalogowaniu ma dostępny bardzo prosty formularz zamówień. Warto również skorzystać z aplikacji mobilnej i wysyłać zamówienia bezpośrednio z telefonu

– jeśli jesteś klientem, korzystasz z całodobowego sklepu on-line i zamawiasz produkty bezpośrednio przez internet

Reklamacje, zwroty?

Żadne problem. Wszystkie produkty Oriflame są objęte Unikalną Gwarancją Satysfakcji Klienta. Jeśli produkt nie spełnił twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu trzech tygodni od zakupu, nawet jeśli jest otwarty i zużyty w ilości nie większej niż 30%. Wystarczy, że dostarczysz go za pośrednictwem poczty lub osobiście do jednego z oddziałów. Jeśli, którykolwiek z produktów Oriflame otrzymasz uszkodzony (np. podczas transportu) lub z jakiegoś powodu jest niepełnowartościowy, postępujesz podobnie, jednak w tym przypadku otrzymasz również zwrot pieniędzy za wysyłkę.

W jaki sposób są dostarczane zamówione kosmetyki?

Zamówienie można odebrać w placówkach Oriflame na terenie całego kraju, w paczkomatach kioskach ruchu lub zamówić na adres domowy.

Jaki jest koszt realizacji zamówienia na adres domowy?

Wybierając jeden z produktów oznaczonych w katalogu jako “Bezpłatna dostawa” przesyłkę masz zawsze gratis!

Jeśli nie chcesz kupować produktu zwalniającego z opłaty wysyłkowej, możesz zapłacić za dostawę. Opłata wysyłkowa uzależniona jest od kanału dostawy (paczkomat, orlen paczka, biuro lub adres domowy)

Ile czasu mam na uregulowanie faktury?

Na uregulowanie płatności za zamówione kosmetyki Oriflame masz 14 dni od daty zakupu. Aby skorzystać z tej formy płatności należy dostarczyć do centrali Oriflame na ul. Wołoskiej 22  w Warszawie poprawnie wypełniony wniosek o przyjęcie do Klubu podpisany przez konsultanta oraz osobę zapraszającą (sponsora).

Jak płacić za produkty

Jeśli jesteś klientką lub klientem, możesz zapłacić kartą lub przelewem w momencie składania zamówienia, lub wybrać płatność przelewem. Możesz również zapłacić gotówką przy odbiorze. Jeśli jesteś konsultantka lub konsultantem  Oriflame, możesz skorzystać z obydwu metod, lub wybrać odroczony 14-dniowy termin płatności.

Katalogi, próbki, materiały?

Bez problemu możesz je kupić w sklepie Oriflame. W każdym pierwszym zamówieniu możesz kupić katalogi w specjalnej promocyjnej cenie. Katalogi można kupować także w pakietach.

Ile zarabia Konsultantka?

Tak naprawdę nie ma górnej granicy zarobków. Jeśli chodzi o sprzedaż produktów, to oczywiście zyskiem jest różnica pomiędzy ceną zakupu a sprzedaży. Im większa sprzedaż tym większy zarobek. Tutaj jedynym ograniczeniem jest nasz czas i zaangażowanie. Doba ma tylko 24 godziny a katalog trwa 21 dni. Klientami mogą być najbliżsi znajomi, przyjaciele, rodzina. Warto zadbać również o rekomendacje a także zaopatrzyć się potrzebne materiał (katalogi, próbki, testery produktów itp) Trzeba również pamiętać, że najlepszym klientem jesteśmy my sami. Trudno komuś polecać produkty firmy, której sami nie używamy.

Jeśli swoją działalność poszerzymy o sprzedaż z wykorzystaniem sklepu on-line oraz budowę sieci sprzedaży, to zarobki szybko w znaczący sposób wzrosną. Tutaj naprawdę nie ma górnej granicy. Możemy z biegiem lat wypracować dochód pasywny a swoje członkostwo w przyszłości potraktować jako dodatkową emeryturę. Członkostwo w Klubie Oriflame można również przepisać na bliską nam osobę, będzie mogła czerpać korzyści a także kontynuować pracę tak długo jak długo produkty Oriflame będą kupowane przez konsultantów z całej struktury sprzedaży. Najważniejsze cechy aby odnieść sukces finansowy, to cierpliwość, wytrwałość, pracowitość i chęć nauki. Jeśli posiadasz, te cechy w minimalnym nawet stopniu, to jesteś idealnym kandydatem aby odnieść sukces w Oriflame.

Pamiętaj, że rejestrując się w Oriflame poprzez tą stronę, możesz liczyć na moje wsparcie i wiedzę na każdym etapie rozwoju.

Co to są punkty premiowe pp?

Każdy produkt Oriflame posiada punkty premiowe. Średnia wartość jednego punktu, to w przybliżeniu 3 zł. Punkty sumują się ze wszystkich Twoich zakupów w przeciągu całego katalogu. Ilość punktów określa nam również dodatkowe rabaty jakie otrzymujemy od Oriflame. Poniżej przedstawiam tabelę punktową.

tabela  premii Oriflame

Punkty zbieramy  samodzielnie, jednakże sumują się one również z punktami zebranymi przez osoby, które zaprosiliśmy  do naszego zespołu.  Wypłaty z tytułu zebranych punktów otrzymujemy co trzy tygodnie. Czyli 17 wypłat w przeciągu roku.

Jak długo jestem członkiem Klubu Oriflame?

Członkostwo w Klubie Oriflame, aktywuje się automatycznie wraz z wysłaniem pierwszego zamówienia i jest aktywne przez 17 katalogów, czyli rok. Każde kolejne zamówienie przedłuża członkostwo o kolejny katalog.

Czy i jak, mogę zrezygnować z członkostwa w Klubie Oriflame?

W każdej chwili możesz zrezygnować członkostwa w Oriflame, wystarczy po prostu nie wysyłać zamówień , członkostwo wygaśnie samo.